Kuten tuossa esittelyssä mainitsen, olen tehnyt myös jonkin verran ristipistotöitä. Lähinnä olen tehnyt niitä lahjaksi tutuille/sukulaisille. Tässä kuitenkin kuva yhdestä taulusta jonka olen tehnyt itselleni. Taulupaketti on Ateljé Margarethasta ja taulu on valmistunut vuonna 2003 (muistaakseni).

276974.jpg

Kameran salamavalo osuu hankalasti keskelle taulua... tässä toinen kuva jossa näkyy (ehkä) vähän paremmin. No tässä ei kyllä värit ole ihan kohdillaan... pohjakangas on oikeasti valkoinen kuten yläkuvassa. 

276967.jpg

Tässä kun mietiskelen tekemiäni töitä olen suurimman osan tehnyt lahjaksi jollekin toiselle ja loppujen lopuksi hyvin vähän olen itselleni tehnyt mitään. Pitääpä tässä jouluhulinan jälkeen keskittyä tekemään itselle kaikkia kivoja juttuja. (Tässäpä voisikin olla hyvä uuden vuoden lupaus :) 

Keskeneräisiä töitä ristipistojen saralta löytyy useita, josko niitäkin saisi joskus tehtyä valmiiksi... (mm. koirataulu oman koiran kuvasta, jouluinen kaitaliina, kaksi tyynynpäällistä jne.. kuvia voin laitan joskus tulemaan..) Ja kovasti on mielessä uusia ideoita, joita olisi kiva kokeilla. Harmi vain kun aika on rajallista työn ja muiden aktiviteettien ohessa.