Hei ja oikein mukavaa torstai-iltaa!
Kuten aiemmin vähän lupailin hattuja on tullut värkättyä yksi tai kaksi tai vähän useampikin....
Tässäpä hattutehtailun saldoa:

Eli siis virkattuja "lierihattuja" eri väreissä. Innostuin taas vähän, kun kerran hyvän mallin keksin. Hattujen lankana on Novitan Miami ja reuna-/kukkalankana 100 %:nen hieman kiiltävä puuvillalanka (kuvissa kiilto ei valitettavasti näy juurikaan).
Tässäpä vielä yksi kuva, jossa malli näkyy hieman paremmin:

Nyt voi kesä tulla ja ihan mukavan aurikoisia ja lämpimiä päiviä (ainakin täällä päin) on ollutkin. 
Kiitoksia jälleen vierailusta ja oikein mukavaa loppuviikkoa Sinulle!
Kommentit