Heipä hei smiley
Aika hiljaista on minulla nyt tämä blogin pito ollu, se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö käsitöitä olisi tullut värkättyä. smiley
Tässäpä pari viimeksi valmistunutta työtä.

Ensimmäisenä vähän lämmikettä itselle syksyä varten. Nimittäin tällainen ranglahihainen tunika.


Lankana tässä on kaapista löytynyt taannoin Haaparannasta ostama raidallinen raggi Järbo Garn (tai jotain sinne päin smiley). Raitalankaa minulla oli vain kolme kerää, joten se ei yksitään olisi riittänyt tunikaan. Piti siis keksiä jokin lanka kaveriksi. Mietin sopivaa lankaa "koostumuksensa" sekä värinsä puolesta; violettia, mustaa..... Lopulta päädyin harmaaseen Isoveljeen. Tähän valintaan olenkin erittäin tyytyväinen. Tuttuun tapaani rytmitin rannut ja aina väliin tein harmaalla leveämmän raidan. Lopputuloksesta tuli ihan kivan näköinen, vai mitäs tuumaat? laugh Luulenpa, että tätä tulee käytettyä paljonkin, kunhan ilmat vielä hieman viilenevät.

Toisena valmistuneena työnä on minun versio Juhannusruusu matosta:


Tämän tein Kauhavan Kangas-Aitan Mini ontelokuteesta. Matosta tuli mukavan ohut, mutta silti ryhdikäs ja tarpeeksi tukeva. Maton halkaisijaksi tuli muutamaa senttiä vaille metri. Saas nähdä mistä tämä lopullisen paikkansa löytää. Minun silmää ainakin miellyttää tällainen kaksivärinen ruusu. smiley Aikaisemminhan olen tehnyt yhden vastaavan maton hieman paksummasta kuteesta ja yksivärisenä, mutta.... no kuvat on taivaan tuulissa. Katsotaan, josko tässä innostun kaivelemaan kuvia jostain arkistoista ja lisäilemään niitä tänne pikkuhiljaa.

Joka tapauksessa kiitoksia vierailusta ja oikein mukavaa viikonloppua Sinulle!